محصولات آرایشی نارس

محصولات آرایشی نارس


François Nars نارس

NARS Cosmetics محصولات آرایشی نارس

 

دسته بندی : صنعت مراقبت شخصی ،محصولات آرایشی ، مصرفی

تاسیس :1994

موسس : François Nars

افراد کلیدی

باربارا کالکانی،

وب سایت:

www.narscosmetics.com

خلاصه مطلب :

کمپانی نارس در سال 1994 (1372) توسط فرانسیس نارس هنرمند آرایشی و عکاس تاسیس شد.او فعالیت خود را با تولید 12 مدل رژ لب در بارنی نیویورک آغاز کرد.

امروزه نارس به عنوان یک برند مطرح جهانی خود را معرفی کرده است و حتی برای کسانی که از محصولات جدید آرایشی استفاده میکنند نارس یک برند تکرار نشدنی است و همیشه حرفه ای ها بهترین سایه را سایه نازک NARS معرفی میکنند .

فرانسیس نارس معتقد است آرایش تنها زمانی مفید است که برای کمک به شما استفاده شود نه برای تغییر و بیشتر.

تاریخچه :

فرانسوا نارس در شهری در جنوب فرانسه با نام  Tarbes  متولد شد.او در کنار مادرش  (کلودت) دنباله رو هنر طراحی لباس قرار گرفت و بعد از مدتی اولین کار خود را به عنوان دستیار در کنار برخی از هنر مندان آرایشی در پاریس شروع کرد. او بعد از اتمام تحصیلات خود از مدرسه Carita Makeup در پاریس در سال 1984 به نیویورک نقل مکان کرد به خاطر سبک جذابش در رنگ بندی و سبک مدرن شناخته شد. او در ده هشتاد و نود بسیاری از مقاله های مجله های معروفی چون (Vogue ،  Vogue Italia ، Elle ) را نوشت و در سال 1994 توانست NARS Cosmetics را راه اندازی کند. اگر چه این شرکت در سال 2000 به Shiseido فروخته شد ولی نارس همچنان برخی از فعالیت های این نام تجاری را بر عهده دارد.(مدیر هنری و ناظر کپی رایت)

علیرضا جوادیمشاهده نوشته ها

مهندس علیرضا جوادی هستم مدیر عامل مجموعه آکادمی زیبایی.

12,972 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید